آرایشی و زیبایی

بهترین مارک پرایمر برای پوست خشک و معرفی 5 پرایمر پرفروش

بهترین مارک پرایمر برای پوست خشک


اگه پوست خشکی دارین، قطعا با مشکلاتی مثل کیکی و ماسیده شدن میکاپ مخصوصا کرم پودرتون مواجه شدین.

درواقع فرقی نمیکنه چقدر مرطوب کننده استفاده میکنید چرا که اگه پوستتون کم آب و دهیدراته باشه میکاپ شما قطعا پوسته پوسته میشه.
وقتی از یک میکاپ کامل صحبت میکنیم ، خیلی از ما نقش مهم و اساسی پرایمر رو از یاد میبریم.

بسیاری از پرایمر ها هستن که پاسخگوی نیازهای پوست خشک و دهیدراته اند و اون رو از صبح تا شب درخشان و سالم نگه میدارن.

در واقع پرایمر از چسبیدن کرم پودر به نواحی خیلی خشک و نفوذ محصولاتِ کرمی به خطوط روی پوست جلوگیری میکنه.
و از طرفی با آبرسانی ، هیدراته و برگردوندن درخشندگی به پوست تاثیر خیلی زیادی روی زیبایی میکاپ میزارند و از به هم ریختگی اون به شدت جلوگیری میکنن.

پس اگه پوست خشکی دارین به هیچ عنوان نباید از این مرحله گذر کنید و اون رو نادیده بگیرین.

چرا که بعد از استفاده بهترین مارک پرایمر برای پوست خشک میبینید پوست شما چقدر نرم میشه و محصولاتِ آرایشی به خصوص کرم پودر چقدر زیبا و عالی رو یپوست شما میشینه.

اما ممکنه براتون سوال پیش بیاد که کدوم فرمول برای پوست خشک و دهیدراته مناسب هست؟

بهترین مارک پرایمر برای پوست خشکنیندا فیگوئروآ میکاپ آرتیست معروف و متخصص زیبایی میگه:
‘من حتما از پرایمر استفاده میکنم که آب رسانی و درخشندگی داشته باشه تا پوست رو جوون ، سالم و درخشان نشون بده.

این جا قرار هست که چند تا از بهترین مارک پرایمر برای پوست خشک رو به شما معرفی کنیم، ویژگی و مزایای هرکدوم رو جداگونه بررسی میکنیم،

میتونید با مطالعه ی اون بهترین محصولی که مناسب شما هست رو انتخاب کنید.


معرفی بهترین مارک پرایمر برای پوست خشک :

پرایمر توفیسد :

بهترین مارک پرایمر برای پوست خشکمحصولی گیاهی که برای بازسازی پوست صورت تولید شده. در واقع این بهترین مارک پرایمر برای پوست خشک، به شکلی عمیق پوست رو آبرسانی میکنه و در نتیجه سبب میشه پوست صاف، درخشان، شاداب و سالم بنظر برسه.

میشه گفت هدف اصلی پرایمر توفیسد از بین بردنِ خشکی و دهیدراتگی پوست هست. ترکیبات :
آب نارگیل : پوست رو خیلی عمیق آبرسانی میکنه.
پروبیوتیک ها: درخشندگی و خاصیت ارتجاعی پوست رو افزایش میدن.

بهترین مارک پرایمر برای پوست خشکاین بهترین مارک پرایمر برای پوست خشک به منظور احیای پوست تولید شده که در نتیجه ی اون میبینید میکاپتون چقدر زیباتر ، شاداب روی پوستتون قرار گرفته و چقدر موندگاری اون بالاتر رفته، اون هم به این دلیل که با نرم وهیدراته شدنِ پوست محصولاتِ آرایشی خیلی بهتر روی پوست فید میشن.

پرایمر توفیسد رو میتونید حتی بعد از میکاپ هم استفاده کنید، به این شکل که مقداری از محصول رو بین انگشتتون میریزین بعد اون رو گرم میکنید و در نهایت محصول رو روی نواحی که خشک و پودری هست و یا حالتی پوسته پوسته به خودش گرفته،

به حالت ضربه ای فشار میدین.میبینید بدون این که میکاپ شما به هم بریزه ، چقدر اون رو تازه و زیبا میکنه.


پرایمر تاچا:

بهترین مارک پرایمر برای پوست خشکپرایمری با بافت مخملی و ابریشمی که میکاپ رو صاف و بدون عیب میکنه و موندگاری اون رو خیلی خوب بالا میبره. پرایمر تاچا برای انواع پوست مناسبه ،

اما اگه شما پوست خشکی دارین که کدر شده و یا بافت اون به دلیل خطوط، منافذ و… ناهموار شده میتونید برای رفع این مشکلات از این بهترین مارک پرایمر برای پوست خشک استفاده کنید.
عصاره های ابریشم روی پوست باعث ایجادِ تغذیه برای اون میشن و منافذ و خطوط ریزِ روی پوست خیلی خوب از بین میرن و میشه گفت پرایمر تاچا یک بومِ صاف،

یکدست و بدون عیب و ایراد درست میکنه که باعث میشه میکاپ خیلی زیبا و محصولات خیلی خوب روی پوست قرار بگیرن.

بهترین مارک پرایمر برای پوست خشکفرمولاسیون اون به این شکل هست که یک لایه محافظ مشتق شده از مواد گیاهی به عنوان یک مانع بین آرایش و پوست عمل میکنه و همین باعثِ محافظت خیلی قوی از پوست میشه.

مواد فعال طبیعی موجود در اون، پرایمر رو تبدیل به محمصولی ضدآلودگی کرده که با آسیب های محیطی و استرس زا مقابله میکنه و در نهیات ظاهر چین و چروک و تیرگی پوست رو کاهش میده.
این پرایمر دارای 3 گانه ای از ابرغذای ژاپنی یعنی :
چای سبز ، برنج و جلبک هست که درخشندگی و جوونی رو به پوست صورت برمیگردونن.

این محصول درست مثل یک مانع بین پوست و میکاپ عمل میکنه که همین از آسیب رسیدن به پوست جلوگیری میکنهو اجازه نمیده منافذ بسته و پوست دچار لک بشه.


اسنشیال اویل مک:

بهترین مارک پرایمر برای پوست خشکیه مرطوب کننده عمیق که در هر زمان و مکانی پوست شما رو هیدراته و مرطوب میکنه .

در واقع این بهترین مارک پرایمر برای پوست خشک رو میتونید برای هر ناحیه ای که خیلی خشک هست مثل دست، صورت ، آرنج و… استفاده کنید و خیلی سریع اون رو بهبود بدین.

یه روغن منحصر به فرد که پوست رو خیلی سالم و درخشان میکنه و با رطوبت رسانی عمیق پوست رو خیلی زیبا نشون میده. در واقع میشه گفت انرژی و طراوت از دست رفته پوست رو به اون برمیگردونه.

بهترین مارک پرایمر برای پوست خشکفرمول ابریشمی اون با خواص مشتق شده از گیاهان غنی شده هست که همین سبب میشه پوست رو خیلی فوری رطوبت رسانی کنه و برای مدت طولانی اون رو تغذیه کنه.

میتونم بگم وقتی اسنشیال اویل مک رو استفاده میکنید ، باید منتظر یک پوست درخشان، سالم و با طراوت باشین .

این محصول رو میتونید به تنهایی و یا قبل از میکاپ استفاده کنید و یا این که برای درخشان شدن پوستتون اون رو با محصولاتِ پوستی و یا کرم پودرتون ترکیب کنید.


پرایمر طلا فوراور 52:

بهترین مارک پرایمر برای پوست خشکمحصولی قدرمند برای محافظت، تسکین و رطوبت رسانی عمیق به پوستتولید شده.

این محصول برای پوست های خشک و حساس بی نظیره و میتونه از اون در برابر آسیب های بیرونی و محیطی خیلی خوب محافظت کنه.
فوق العاده سبکه، پوست رو درخشان و روشن میکنه و میشه گفت محصولی بینظیر برای یکدست کردن ظاهر و رنگ پوست هست.

طلای 24 عیاری که در اون به کار رفته ، وقتی روی پوست آب و ذوب میشه ظاهری به شدت جوون و زیبا به پوست میده.

بهترین مارک پرایمر برای پوست خشکاگر پوست حساسی دارین که در اثر سرما و یا محصولات دچار تحریک و سوزش شده این پرایمر برای شما مناسبه چرا که به کاهش سوزش پوست تحریک شده کمک خیلی زیادی میکنه.

این بهترین مارک پرایمر برای پوست خشک هست که محصولی مبتنی بر آبه با تکه هایی از طلای 24 عیار به پوست نفوذ میکنن و اون رو صاف و هیدراته نگه میدارن .

برای استفاده چند قطره رو کف دستتون بریزین و اون رو گرم کنید و بعد روی پوستتون ماساژ بدین.


پرایمر بنفیت:

بهترین مارک پرایمر برای پوست خشکاین بهترین مارک پرایمر برای پوست خشک برای افرادی خوبه که در کنار خشکی و کدری پوستشون ، منافذ باز و بزرگ دارن . بنفیت ، در یک حرکت پوست رو خیلی خوب آبرسانی میکنه و منافذ رو از بین میبره.

ترکیبات اصلی:
هیالورونیک اسید : رطوبت رو جذب و به حفظ هیدراتاسیون پوست کمک میکنه.
شی باتر : تسکین دهنده و رطوبت رسان قوی.

بهترین مارک پرایمر برای پوست خشکاین محصول پوست رو ابریشمی و صاف میکنه و رطوبت و آبرسانی خیلی خوبی برای اون داره . ظاهر منافذ و خطوط ریز رو از بین میبره و بافت پوست رو کامل یکدست میکنه. بنفیت پوست رو برای 12 ساعت آبرسانی میکنه.


1.پرایمر گرلن طلا

داراي ذرات درخشان طلايي
شکل مايع و پمپي
آبرسان
سفت کننده و کشش دهنده ي پوست
رايحه اي خاص از گل و گياه

 

درباره پرایمر آبرسان طلا گرلن(پوست خشک) :

پرایمر طلا گرلن (پوست خشک) اورجینال یک پرایمر آرایشی با ذرات طلای ۲۴ عیار است.

با استفاده از خواص فوق العاده درخشان و انعکاسی طلا در این ژل عملیات آبرسانی و محافظت از پوست به بهترین شکل انجام می شود.

این محصول به سفت شدن پوست کمک کرده و از افتادگی و شل شدن آن جلوگیری می نماید. مواد به کار رفته در این پرایمر موجب تقویت و مراقبت از شادابی صورت شده و چروکهای ریز را با استفاده مداوم از بین می برد.

بلافاصله بعد از استفاده از پرایمر آبرسان طلا گرلن(پوست خشک) به سرعت ظاهر منافذ و خطوط به حداقل رسیده و این تغییر قابل مشاهده است.

درصورت استمرار در استفاده، محو شدگی خطوط، دائمی تر شده و به علت خاصیت جوان سازی مواد موجود در پرایمر طلا گرلن اصل ، طراوت و شادابی به صورت همیشگی به پوست باز می گردد.

از طرفی پرایمر آبرسان طلا گرلن(پوست خشک) یک بوم نرم و صاف برای اجرای آرایش شما ایجاد می کند. ماندگاری آرایش را بالا برده و به علت فرمول سبک روی پوست احساس نمی گردد.

این محصول برای حفاظت پوست از رادیکال های آزاد بسیار مفید می باشد.

 

میتونید میکاپتون رو بدون پرایمر انجام بدین اما این محصول به داشتنِ پوست صاف و میکاپی بدون کیکی و ماسیدگی کمک خیلی زیادی میکنه.
در کل میتونم بگم پرایمر از اون دسته محصولاتی هست که تا یک بار ازش استفاده نکنی ضرورت اون رو متوجه نمیشی . کسایی که پوست خشک دارن با افزودن پرایمر به روتینشون میتونن رطوبت رو به پوست برگردونن.
یادتون نره این خشکی و کدری توی هوای سرد خیلی خیلی بیشتر میشه و تاثیر بدتری میزاره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *